Apie mus/ COVID-19

COVID-19

Dažniausiai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į aktualiausius klausimus susijusius su "Grand SPA Lietuva" veiklos atnaujinimu.

Kokių saugumo priemonių ir rekomendacijų yra imtasi Komplekse, užtikrinant svečių ir darbuotojų saugumą?         

• Didžioji dalis komplekso darbuotojų yra pasiskiepiję. Darbuotojai, kurie nėra paskiepyti – reguliariai testuojami.
•  Atvykus į kompleksą yra galimybė įsiregistruoti savitarnos terminale (Self check-in), be kontakto su registratoriais. 
• Kiekvienam svečiui ir viešbučio darbuotojui bus patikrinta temperatūra. Karščiuojantys asmenys nebus įleidžiami į viešbutį (37.3 °C ir daugiau). Komplekso bendrose patalpose privaloma dėvėti apsaugines kaukes, laikytis saugaus atstumo. 
• Į kambarį svečiai apgyvendinami praėjus 24 val. ar daugiau po paskutinio svečio išvykimo ir kambarių dezinfekavimo.
• Svečių kambariai, kuriuose apsistojama 2 naktis ar daugiau bus valomi kiekvieną dieną.
• Patalpos vėdinamos kas 2 valandas.
• Dezinfekcinis rankų skystis prieinamas visose komplekso viešose erdvėse.
• Reguliariai valomi ir dezinfekuojami dažnai liečiami paviršiai.
• Higienos priemonės ir maisto užsakymai, klientui pageidaujant, pristatomi į kambarį.

Ar viešbučiai, gydyklos ir SPA namai jau veikia?
Taip, viešbučiai “Lietuva” 3*PLIUS, “Druskininkai” 4*, “Dzūkija“ 4*PLIUS, gydyklos bei SPA namai veikia.

Ar veikia vandens ir pirčių zona?
Taip, Grand SPA Lietuva vandens parkas veikia.  Galima naudotis neribotomis vandens parko paslaugomis.

Ar veikia sporto salė?
Taip, Grand SPA Lietuva sporto salė veikia.  

Ar prieš atvykstant į poilsio ir sveikatingumo kompleksą “Grand SPA Lietuva” reikia atlikti COVID – 19 testą?

Ne, COVID-19 testo atlikti nereikia. Klientus aptarnaujame tik su galimybių pasu. 

Kokių saugumo priemonių imtasi restoranuose, užtikrinant svečių ir darbuotojų saugumą?
• Tarp klientų yra užtikrinamas saugus atstumas.

•  Didžioji dalis komplekso darbuotojų yra pasiskiepiję. Darbuotojai, kurie nėra paskiepyti – reguliariai testuojami.

• Klientams yra galimybė užsisakyti į kambarį šventinį pasiūlymą, kurį sudaro – trijų patiekalų pietūs arba vakarienė (2 asmenims) bei butelis putojančio vyno (paslaugą būtina užsisakyti iš anksto viešbučio registratūroje). Ši paslauga yra teikiama iki 20:00 val.

Ar veikia panoraminis restoranas “Keturi vėjai“?
Taip, panoraminis restoranas „Keturi vėjai“ veikia. 

Restorano darbo laikas: 

Ketvirtadienis 13:00 - 22:00 val. 

Penktadienis 13:00 - 24:00 val.

Šeštadienis 13:00 - 24:00 val. 

Sekmadienis 13:00 - 22:00 val. 

Ar komplekse galima organizuoti renginius?
Taip, organizuoti renginius galima laikantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nurodymų. 


Ar mano dovanų kupono galiojimo laikas bus pratęstas?
Taip, visų dovanų kuponų galiojimo laikas bus pratęstas 5 mėnesiams.


Klientų ir darbuotojų saugumui:
• Karščiuojant ar jaučiant kitus peršalimo požymius – pasilikti namuose ir savo poilsį perkelti kitam kartui;
• Prašome laikytis higienos reikalavimų (rankų higiena, čiaudėjimo ir kosėjimo etiketas);
• Rekomenduojame laikytis atstumo tarp kitų svečių ir viešbučio darbuotojų;
• Už paslaugas skatiname atsiskaityti ne grynaisiais pinigais, o banko kortelėmis.

 

Mūsų viešbučiai

4–ių žvaigždučių apartamentinis viešbutis „Dzūkija“

4–ių žvaigždučių apartamentinis viešbutis „Dzūkija“

4–ių žvaigždučių viešbutis „Druskininkai“

4–ių žvaigždučių viešbutis „Druskininkai“

3–jų žvaigždučių viešbutis  „Lietuva“

3–jų žvaigždučių viešbutis „Lietuva“